fr

Company Management for your restaurant in Victoriaville

Numérique.ca developed a system that allows you to completely manage your company. As a matter of fact, internally we're actually using our own web application for our Company Management. Amongst the Company Management for your restaurant in Victoriaville features, we have:

Of course, we can also build custom-made features for your restaurant in Victoriaville, no matter what your project is! For example, we've even developed an application to help us automatically manage our labels to send out our Christmas cards.

With all these features, we also have a wide range of reports you can use to help you make important decisions. Here's a short list of reports we have for your restaurant in Victoriaville:

Besides, our entire Company Management system can also be connected directly to your accounting software (either via an API or an import file). We also have a wide range of reminders sent by e-mail or even SMS that can be configured to help you out. Amongst them are:

Basically, we've developed everything you need to make your life easier. Our Company Management is the perfect tool for your insurance company in Victoriaville, for your NPO in Montreal, for your transportation company in Sherbrooke, for your hockey league in Victoriaville, for your hotel in Victoriaville, for your restaurant in Thetford Mines, for your business in Montreal, for your company in Montreal, for your small business in Montreal, for your car dealership in Sherbrooke, for your startup in Montreal, for your small town in Montreal

.

Schedule Management for your restaurant in Victoriaville

CRM and ERP Software for your restaurant in Victoriaville

Custom-made Applications for your restaurant in Victoriaville

Customer Loyalty for your restaurant in Victoriaville

Le visuel est magnifique! Vanessa

Nous sommes emballées par l'efficacité de l'équipe Numérique! Notre nouveau site Web a déjà engendré de nouveaux clients. Son look est très professionnel ! Et nous obtenons d'excellents commentaires! Merci infiniment Marie-Ève

Merci pour l'attention. Nous comprenons très bien que des choses comme celle-là peuvent arriver. Dans certaines circonstances cela pourrait être embêtant, mais, je dois avouer que ce qui m'a frappé le plus, c'est la qualité du service et sa rapidité une fois que le problème a été identifié. En fait, au lieu de vous faire perdre des points, je dirais plutôt que ce très petit incident m'a plutôt confirmé que notre site web et nos courriels étaient entre les mains de vrais pros et surtout que vous m'évitiez beaucoup de tracas avec un suivit clé en main. Bref, je pense que la plus grande qualité d'un fournisseur de service, peu importe le domaine, est qu'il ne nous donne pas de mal de tête et avec vous c'est définitivement le cas. François

Reviews

We use cookies for better services. By browsing our website, you accept them to be used. More information

OK