Customer management for your restaurant in Victoriaville;
Contacts management;
Billing management for your restaurant in Victoriaville;
Employee time and punch management for your restaurant in Victoriaville;
Hour bank management;
Quotes management for your restaurant in Victoriaville;
Follow-up and reminders management;
Leads management for your restaurant in Victoriaville;
And much more!
Of course, we can also build custom-made features for your restaurant in Victoriaville, no matter what your project is! For example, we've even developed an application to help us automatically manage our labels to send out our Christmas cards.
With all these features, we also have a wide range of reports you can use to help you make important decisions. Here's a short list of reports we have for your restaurant in Victoriaville:
Profitability reports of projects, tickets and quotes for your restaurant in Victoriaville;
Revenues reports for your restaurant in Victoriaville;
Expenses reports for your restaurant in Victoriaville;
Revenues versus expenses reports;
Employee wages reports for your restaurant in Victoriaville;
Late payment reports;
Employee performances reports for your restaurant in Victoriaville;
And much more!
Besides, our entire Company Management system can also be connected directly to your accounting software (either via an API or an import file). We also have a wide range of reminders sent by e-mail or even SMS that can be configured to help you out. Amongst them are:
Reminders when a renewal is due;
Reminders when a product has reached a critical point in your inventory;
Reminders when your hour bank only has a certain percentage of time left;
Reminders when a customer is late for his payment;
Nous sommes emballées par l'efficacité de l'équipe Numérique! Notre nouveau site Web a déjà engendré de nouveaux clients. Son look est très professionnel ! Et nous obtenons d'excellents commentaires!
Merci infiniment Marie-Ève
Merci pour l'attention.
Nous comprenons très bien que des choses comme celle-là peuvent arriver. Dans certaines circonstances cela pourrait être embêtant, mais, je dois avouer que ce qui m'a frappé le plus, c'est la qualité du service et sa rapidité une fois que le problème a été identifié. En fait, au lieu de vous faire perdre des points, je dirais plutôt que ce très petit incident m'a plutôt confirmé que notre site web et nos courriels étaient entre les mains de vrais pros et surtout que vous m'évitiez beaucoup de tracas avec un suivit clé en main.
Bref, je pense que la plus grande qualité d'un fournisseur de service, peu importe le domaine, est qu'il ne nous donne pas de mal de tête et avec vous c'est définitivement le cas. François